Share It

Prepaid4u

Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASH

Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASH

Translate

Translate this page from Malaysian to the following language!

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

NuffNang

Wednesday, September 22, 2010

Sheila Majid kecewa


NIATNYA hanya mahu menghiburkan peminatnya yang sudah menyokong kariernya selama 25 tahun. Berhasrat untuk mengadakan konsert skala besar dalam tahun ini di Stadium Negara, Kuala Lumpur, impian Datuk Sheila Majid bagaimanapun tidak dapat dicapai berdasarkan perancangan.

Umum diketahui, faktor utama yang menyebabkan impian itu tidak mampu dilaksanakan adalah kerana soal penajaan. Namun, Sheila tidak pernah putus asa. Mencari alternatif, penyanyi bersaiz genit itu dijadualkan mengadakan persembahan di Pusat Konvensyen Jakarta, Senayan, Indonesia pada 23 September ini.

Malangnya, konsert yang sepatutnya dihadiri peminatnya di Malaysia, Indonesia serta negara serantau itu juga terpaksa ditunda. Bukan sebab penjualan tiket tetapi atas faktor keadaan politik antara Malaysia dan Indonesia belum reda.

Maka, konsert anjuran TIS Communication itu dijadualkan semula pada 15 Februari 2011. Berasa kecewa, Sheila bagaimanapun melihat penundaan tersebut daripada segi positif. Ini kerana, faktor keselamatan dirinya serta mereka yang hadir perlu diambil kira.

“Mungkin penundaan ini sesuatu yang baik kerana pihak penganjur mempunyai lebih banyak masa untuk membuat persediaan dari segi keselamatan. Ini kerana penonton yang datang nanti bukannya dari Indonesia sahaja.

“Ramai juga peminat dari Malaysia yang akan hadir. Jadi diharap pada bulan Februari nanti isu ini akan reda dan dapat diselesaikan memandangkan kedua-dua negara sudah lama menjalin hubungan baik,” jelas Sheila ketika ditemui pada persembahan Sinaran Raya di Pavilion, baru-baru ini.

Baca Lagi Klik Sini

sumber: kosmo


No comments:

Post a Comment