Share It

Prepaid4u

Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASH

Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASH

Translate

Translate this page from Malaysian to the following language!

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

NuffNang

Wednesday, September 22, 2010

Fenomena baru Siti



BARU menakluki pasaran kosmetik tempatan selama enam bulan, harus diakui impak yang terhasil oleh SimplySiti bukanlah sembarangan.

Sejak SimplySiti mula dilancarkan pada 30 Mac lalu, permintaan terhadap produk berkenaan sememangnya di luar dugaan.

SimplySiti mencetus fenomena baru dalam industri kosmetik tempatan.

Hanya dalam sekelip mata sahaja dan tidak sampai tiga bulan, kebanyakan stok SimplySiti semuanya habis dijual sehingga menimbulkan rasa tidak puas hati di kalangan peminat tegar rangkaian produk berkenaan.

Melihat perkara itu dari sudut yang positif, pemiliknya, Datuk Siti Nurhaliza benar-benar tidak menyangka SimplySiti berjaya mencipta kejayaan yang cukup luar biasa.

Sebagai permulaan ketika itu kata Siti, pihaknya membekalkan stok SimplySiti yang boleh menampung pasaran cukup untuk tempoh empat bulan.

"Kami cukup terkejut dan sama sekali tidak menyangka ia mendapat maklum balas yang positif daripada pengguna dan masyarakat.

"Saya cukup gembira dengan respons yang kami terima dan ini membuatkan saya serta seluruh pasukan SimplySiti untuk terus memberikan yang terbaik kepada pengguna," ikrar Siti yang juga merupakan Presiden SimplySiti Sdn. Bhd.

Penyanyi jelita itu ditemui pada majlis pelancaran rangkaian terbaru SimplySiti edisi terhad, Gold Edition yang dibuat khusus bagi meraikan bulan Syawal ini di Hotel J.W. Marriot, Kuala Lumpur, baru-baru ini.

Pada majlis itu juga, Siti dan suaminya, Datuk Seri Khalid Mohamad Jiwa turut meraikan sambutan ulang tahun perkahwinan mereka yang keempat pada 21 Ogos lalu.

Baca Lagi Klik Sini

sumber: utusan malaysia

No comments:

Post a Comment