Share It

Prepaid4u

Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASH

Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASH

Translate

Translate this page from Malaysian to the following language!

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

NuffNang

Monday, September 13, 2010

Datuk Sharifah Aini: Hanya Orang Jahat Fikir Begitu




Kak Pah nafi perdamaian dengan Siti hanya satu ‘drama’.

Semua orang sedia maklum bahawa Datuk Sharifah Aini dan Dato' Siti Nurhaliza telahpun 'berdamai' selepas hampir enam tahun menjalinkan hubungan yang agak 'dingin'.

Namun di sebalik 'perdamaian' tersebut, masih ada segelintir pihak yang kurang yakin dengan keikhlasan yang ditunjukkan oleh kedua-dua penyanyi tersebut. Malah ada yang menganggapnya sebagai 'drama' untuk menarik perhatian ramai.

Jelas Kak Pah bila diajukan persoalan mengenai perkara itu, dia tiada sebab atau masa untuk 'berdrama' dan apa yang dilakukannya adalah ikhlas kerana Allah semata-mata.

"Di sini saya mahu perbetulkan isu ini. Saya dan Siti tidak pernah bergaduh dan tiada sebab untuk kami berdamai atau berbaik semula. Saya ikhlas melakukannya dan tak rasa seperti dipaksa.

"Sebenarnya pada tahun lepas lagi saya sudah bertemu dengan Siti dan Datuk K. Kami duduk berbual bersama kerana tiada sebarang masalah yang berlaku di antara kami. Cuma sesi fotografi yang dilakukan baru-baru ini dijalankan secara rasmi dan itu pertama kali kami digandingkan bersama setelah sekian lama," katanya.

Mengenai tanggapan segelintir pihak yang berpendapat apa yang berlaku adalah 'drama' dunia seni, Kak Pah yang begitu sinonim dengan lagu "Bunga Tanjung" dan "Dewi Seri Malam" memberitahu, dia tiada masa untuk 'berdrama' semata-mata bagi mendapatkan perhatian peminat.

"Awak fikir saya ada masa untuk 'berlakon' dan buat semua benda tu? Mengapa mesti ada andaian sebegitu? Pada saya, peminat yang melihat perkembangan saya dan Siti kini harus mengucapkan syukur kerana kami telah mengeratkan hubungan silaturahim yang terjalin.

"Peminat tidak seharusnya berfikiran negatif dan hanya orang jahat sahaja yang berfikiran begitu, dan menganggap apa yang berlaku sebagai 'propa' atau drama," jelasnya tegas.

sumber : www.gua.com.my

No comments:

Post a Comment