Share It

Prepaid4u

Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASH

Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASH

Translate

Translate this page from Malaysian to the following language!

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

NuffNang

Monday, May 14, 2012

Siti Sarah kurang berkeyakinan untuk menyanyi selepas bersalin




12 Mei – Sejak menjadi ibu kepada cahaya mata pertamanya Uwais Alqarni pada Disember tahun lalu hasil perkahwinannya dengan Shuib (Sepah), hidup Siti Sarah kini kian berubah. Menurutnya dia kini kurang keyakinan untuk merakamkan lagu terbaru.
"Buat masa ini, saya belum bersedia untuk menyanyi walaupun bakal muncul dengan 'single' lagu terbaru yang masih lagi sedang dalam pembikinan oleh komposer Aidit Alfian."
Memetik dari mStar, sebab utama dia kurang yakin adalah disebabkan oleh kesan pembedahan yang dilakukannya ketika melahirkan anaknya.
"Memang saya rasa vokal kurang mantap. Sukar untuk saya gambarkan bagaimana rasanya ketika merakamkan suara, tak macam dulu. Perut saya seperti berangin saja.
"Walaupun orang kata menjadi perkara normal untuk seorang wanita yang lepas bersalin, salah tanggapan itu kerana vokal yang bagus mampu bertahan sehingga usia 63 tahun jika tahu teknik penjagaannya," katanya.
Sarah berharap agar vokalnya akan kembali mantap seperti sedia kala sebelum merakamkan lagu tersebut.
Sementara itu, Sarah berkata dia kini sangat bahagia dan seronok menjaga anak kecilnya bersama suami tersayang.
"Setiap kali melihat wajah Uwais, saya rasa bersyukur sangat kerana memilikinya. Walaupun masih kecil lagi, dia sudah pandai mengambil hati saya dan Shuib.
"Selamatlah, dia tidak banyak ragam apabila saya dan Shuib sibuk bekerja, tetapi apabila dia bersama saya, bukan main lagi dia nakkan perhatian," kata pelakon filem Man Sewel Datang KL.
source yahoo.com

No comments:

Post a Comment