Share It

Prepaid4u

Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASH

Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASH

Translate

Translate this page from Malaysian to the following language!

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

NuffNang

Wednesday, May 16, 2012

Fasha Sandha & Eira Syazira bakal bergelar ibu




16 Mei – Dua aktres yang tidak lagi asing dalam dunia drama televisyen tempatan, Fasha Sandha dan Eira Syazira apabila mereka merupakan insan paling gembira setelah kedua-dua aktres ini disahkan mengandung.
Menurut laporan Utusan Malaysia, aktres Fasha Sandha atau nama sebenarnya Nur Fasha Sandha Hassan yang baru sahaja bergelar isteri kepada Rizal Ashram Ramli (Jejai) pada 28 April yang lalu di Hotel Crowne Plaza mengesahkan dia kini hamil lebih kurang seminggu.
Wanita berusia 28 tahun ini mengumumkan berita gembira itu melalui akaun Twitter peribadinya Isnin lalu.
"Rezeki daripada Allah yang paling bermakna buat setiap pasangan suami isteri. Syukur, Alhamdulillah,"katanya.
Ujar Fasha lagi, suaminya nyata terkejut di masa yang sama teruja dengan berita tersebut.
"Saya sebenarnya tidak tahu mengenai perkara ini sehinggalah saya pergi untuk membuat pemeriksaan sendiri di hospital Ampang bersama pembantu peribadi, ketika menjalani pemeriksaan doktor mengesahkan air kencing saya positif, usia kandungan saya baru berusia seminggu lebih."
"Ini adalah impian bagi setiap pasangan yang telah mendirikan rumah tangga, kami berdua memang mahu memiliki anak secepat mungkin, ini saya kira hadiah yang paling bermakna untuk saya sebagai isteri dan suami."
Sementara itu, seorang lagi pelakon Eira Syazira juga telah memberitahu bahawa dia kini hamil anak pertamanya hasil perkahwinan bersama pelakon Azad Jazmin John Louis Jeffri yang berkahwin pada 16 September tahun lalu dimana perkahwinan tersebut diadakan di kediaman keluarga pengantin perempuan di Putrajaya.
Eira mengumumkan berita gembira tersebut menerusi laman rasmi facebook miliknya. Kegembiraan ini turut dikongsi suami yang dikatakan melompat kerana teruja dengan berita tersebut.
"Alhamdullilah, saya akan menjadi ibu tidak lama lagi! Syukur kepada Allah diatas kandungan ini. Hadiah yang paling bermakna di Hari Ibu. Selamat Hari Ibu untuk saya, dan yang penting, suamiku melompat di depan doktor apabila mendapat tahu saya mengandung, Alhamdullilah." Ujar Eira.

No comments:

Post a Comment